Menu Zamknij

Rozmowa z Code Hero – kulisy tworzenia Kodeksu WHO!!!

Rozmowa z Code Hero – kulisy tworzenia Kodeksu WHO!!!

 

 

Dzisiaj kolejny dzień Polskiego Tygodnia Promocji Karmienia Piersią i z tej okazji zachęcam Was do obejrzenia świeżutkiej rozmowy z Leah Margulies – członkinią International Baby Food Action Network (IBFAN). Materiał obowiązkowy dla wszystkich osób zaineresowanych ochroną karmienia piersią oraz świadomych decyzji dotyczących żywienia niemowląt przed wpływami marketingowymi!

Leah brała udział w opracowywaniu Międzynarodowego Kodeksu Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece (Kodeks WHO). Rozmowa dotyczy prac, które doprowadziły do ​​powstania Kodeksu WHO, temu, co wydarzyło się na spotkaniu w 1979 r., na którym uzgodniono, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) opracuje Kodeks, przebiegowi procesu redagowania Kodeksu oraz przełomowemu Światowemu Zgromadzeniu Zdrowia w 1981 r., na którym przyjęto Kodeks. USA były jedynym krajem, który głosował na „nie” dla Kodeksu, kilka innych wstrzymało się od głosu.

Rozmowa jest przeplatana anegdotami i zabawnymi historiami o tym, jak mała grupa organizacji pozarządowych z całego świata zorganizowała się, by wpływać na politykę międzynarodową😊.

Link tutaj: https://youtu.be/pjTlvsiZ2i8

Enjoy!

Pozdrawiam Was jak zwykle serdecznie

i dziękuję Leah oraz Breastfeeding International za tę rozmowę, a zwłaszcza za jej udostępnienie w internecie😊

 

Anna – Wasz prawnik laktacyjny

 

PS O marketingu sztucznych mieszanek, Kodeksie WHO i IBFAN możecie poczytać u mnie na blogu (zakładka: marketing mm).

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *